loading

  +86 18988945661             contact@iflowpower.com            +86 18988945661

Produzzione di massa di novi batterie di lithium-ion 4680

Panasonic hà da principià a produzzione di massa di novi batterie di lithium-ion 4680 chì aumentanu a gamma di veiculi elettrici più di 15% da u 2023, cù piani di investisce circa 80 miliardi di yen (622 milioni d'euros) in strutture di produzzione in Giappone.

 

A nova batteria hè prevista per dà à i veiculi una di e più lunghe distanze di u mondu per u pesu di a batteria è cumpete cù i pruduttori di batterie rivali sudcoreani è cinesi.

Produzzione di massa di novi batterie di lithium-ion 4680 1

 

Panasonic hà da principià a pruduzzione di teste di una prossima generazione di sta batteria 4680 in una facilità in a Prefettura di Wakayama occidentale di u Giappone, u Chief Financial Officer Hirokazu Umeda hà dettu u mercuri in un briefing nantu à i risultati finanziari trimestrali di a cumpagnia. A cumpagnia hà ancu stabilitu una linea di pruduzzione prototipu per e batterie à principiu di questu annu in Giappone.

 

A nova batteria serà duie volte più grande di e versioni più vechje, cù un aumentu di cinque volte di capacità. Questu permetterà à i pruduttori di vitture di riduce u numeru di batterie aduprate in ogni vittura, chì riducerà ancu u tempu pigliatu per mette in i veiculi. Data a so alta efficienza, custarà da 10% à 20% menu per pruduce queste batterie novi, cumparatu cù e versioni più vechje nantu à a basa di capacità.

 

 

Panasonic espansione a so pianta in a prefettura di Wakayama è purtendu novi equipaghji per pruduce in massa e novi batterie di Tesla, cun un novu investimentu di circa 80 miliardi di yen (704 milioni di $). Hà digià impianti di batterie EV in Giappone è in i Stati Uniti. è furnisce batterie à e piante EV operate da Tesla in California.

Produzzione di massa di novi batterie di lithium-ion 4680 2

 

A capacità di produzzione annuale di a fabbrica di Wakayama hè sempre in discussione, ma hè prevista à circa 10 gigawatts annu chì equivale à 150 000 EV. Questu hè circa 20% di a capacità di produzzione di Panasonic.

 

Panasonic pensa à principià parzialmente l'operazioni quist'annu per stabilisce tecniche sicure è efficienti prima di inizià a produzzione di massa l'annu prossimu. A cumpagnia hà prughjetti di espansione a produzzione di massa in i pianti in i Stati Uniti. o altri paesi.

 

In più di Tesla, l'altri carmakers è i pruduttori di batterie si precipitanu ancu in u settore.CATL hà ancu annunziatu una seria di piani d'investimentu, cù una quantità d'investimentu tutale vicinu à 2 trilioni di yen. LG Chem hà riunitu circa 1 trilione di yen elencu a so cumpagnia affiliata è pensa à utilizà i profitti per investisce in i Stati Uniti. Toyota Motor pensa à investisce 2 trilioni di yen in a produzzione è u sviluppu di batterie per u 2030.

 

Grazie à a dumanda di Tesla, Panasonic avia avutu una grande parte di u mercatu di batterie EV. Tuttavia, CATL è LG Chem in u 2019 anu cuminciatu à furnisce batterie à a pianta Tesla in Cina, facendu chì Panasonic perde a parte di u mercatu, chì avà prova di ricuperà cù u sviluppu di a nova batteria.

prev
Perchè avemu bisognu di una centrale elettrica portatile
Perchè i prezzi di Lithium sò sbulicati?
prossimu
DdStater
Nisuna dati
Nimu iarletcrehi Gone

iFlowPower is a leading manufacturer of renewable energy.

Contact Us
Floor 13, West Tower of Guomei Smart City, No.33 Juxin Street, Haizhu district, Guangzhou China 

Tel: +86 18988945661
WhatsApp/Messenger: +86 18988945661
Copyright © 2025 iFlowpower - Guangdong iFlowpower Technology Co., Ltd.
Customer service
detect