loading

  +86 18988945661             contact@iflowpower.com            +86 18988945661

L&39;affari di riciclamentu di batterie di BASF hè un altru ghjocu: custruisce una basa di riciclamentu di batterie di litiu putente in finlandese

ଲେଖକ: ଆଇଫ୍ଲୋପାୱାର - ପୋର୍ଟେବଲ୍ ପାୱାର ଷ୍ଟେସନ୍ ଯୋଗାଣକାରୀ

Uni pochi di ghjorni fà, German Chemical Giant BASF è Russian Miners Norilsknickel (Nornickel), FORTUM San Company firmatu un intenzione cuuperazione, i piani di stabilisce una basa di riciclà batterie di veìculu elettricu in Finlandia à ripetiri metalli chjave in batterie di lithium ion (per esempiu Cobalt è nickel). Cum&39;è i giganti chimichi principali in u mondu, BASF hè stata impegnata à u sviluppu è a pruduzzione di densità energetica, materiali pusitivi di batterie, è a cuuperazione trà questu è parechje cumpagnie hè principarmenti per ottene l&39;ecunumia circular per a produzzione di materiale di batterie è u riciclamentu di u ciclu chjusu. Sviluppu elettricu.

Fornitore d&39;energia di Finlandia Fortum usa nova tecnulugia metallurgica umida, chì pò ricuperà più di 80% di i materiali in ogni bateria, è a tarifa di ricuperazione di a bateria in u mercatu hè di circa 50%. Fortum aspetta chì cù l&39;aumentu di a dumanda di i veiculi elettrichi, da 2025, u valore di u mercatu di u riciclamentu di a bateria glubale righjunghji almenu 20 miliardi d&39;euros (circa $ 23 miliardi, 154,3 miliardi di yuan).

I materiali di metallu di cobalt è nickel recuperati seranu più raffinati da i Minatori russi Norilsknickel, re-usu. Teroholl?nder, direttore di Fortum Recycling and Waste Business Development, hà dettu: "Ricuperendu oggetti di valore in batterie di lithium-ion, avemu aghjustatu u fornimentu di cobalt, nickel è altri metalli chjave, riducendu cusì l&39;impattu di e batterie di i veiculi elettrici nantu à l&39;ambiente. "Cù l&39;industria di e batterie in forte espansione guidata, per riduce a contaminazione ambientale è a riutilizazione di risorse, l&39;industria di riciclamentu di l&39;industria hè ancu necessaria urgentemente.

BASF layout European riciclamentu batterie putenza Stu ùn hè micca a prima volta in BASF, in uttrovi 2019, BASF prughjetta à purtà EIHM è Suez, chì cumpagnia francese, stabilitu urganisazione materia prima EIT, stabilitu cù materie prime EIT, è invistiscia batterie lithium. Prughjettu di riciclà. Trè cumpagnie finanzaranu inseme l&39;urganisazioni di materie prime EIT create cù a quota di l&39;UE 4.

7 millioni d&39;euros (circa 36,82 miliuna di yuan), mette "sollievu" prughjettu di riciclamentu batterie lithium-ion di veìculu elettricu. U prughjettu hà u scopu di sviluppà un prucessu innovativu in circuitu chjusu chì recupera e batterie di lithium-ion da i veiculi elettrici, è pruduce novi batterie di lithium-ion in Europa cù materiali di batterie riciclati.

À mezu à elli, Suez hè rispunsevuli di cullizzioni è disassembled a batteria di scarti, è Ehman hè rispunsevuli di a ripresa di cumpunenti batterie, è BASF hè rispunsevuli di pruduce materiali pusitivi batterie di lithium. Danielschnfelder, Vice President of European Business Management, hà dettu chì BASF crede chì u prucessu di riciclamentu hà da ghjucà un rolu sempre più impurtante in a prumuzione di i veiculi elettrichi, cù i partenarii, cultivà l&39;innuvazione, e batterie europee sustinibili è cumpetitive. A catena di valore di u mercatu.

Cum&39;è un gigante chimicu in u ranking mundiale, BASF hè stata impegnata à u sviluppu è a produzzione di materiali pusitivi di batterie cù una densità di energia più alta è un rendimentu più affidabile. U prughjettu di riciclamentu di materiale di batterie di energia europea di BASF si prepara ovviamente à l&39;Unione Europea per aumentà l&39;investimentu di batterie di energia è u prucessu di strategia elettrica di l&39;impresa europea di veiculi, aumentendu cusì a so cumpetitività in u mercatu di materiale pusitivu europeu. Attualmente, in ordine di riversà l&39;Europa nantu à a situazione di batterie asiatiche in a bateria di putenza, l&39;Europa hà ricurdatu u layout in a bateria di energia in l&39;ultimi anni.

In maghju di questu annu, a Germania è a Francia anu decisu di stabilisce inseme a prima alleanza di l&39;industria di batterie d&39;Europa, cumprese Opeau Automobile, Peugeot Citroen Group è u fabricatore francese di batterie Shuifu, etc. Ricertamenti, l&39;Ecunumia Federale Tedesca è l&39;Energia hà annunziatu chì ottu paesi cum&39;è Francia, Italia, Finlandia è Svezia formanu a seconda alleanza di l&39;industria di a bateria d&39;Europa, cumprese BMW, BASF, Walta, etc.

À u listessu tempu, cumpresi BMW, Volkswagen, Mercedes, Audi è altri cumpagnii Car European hannu dinù sviluppatu un scopu strategicu elettricu chjaru, è vi rivitalizza miliardi di dollari batterie putenza acquisti. Questu attrae a capacità di espansione à grande scala di Samsung SDI, LG Chemical, SKI, Ningde, è cumpagnie europee di batterie lucali in Europa. In questa circustanza, BASF hè basatu annantu à a capacità di produzzione di materiale pusitivu europeu, è a disposizione di a batteria di scarti hè riciclata.

Casa di vittura, batteria di lithium high work.

Mette in cuntattu cun noi
Articuli cunsigliati
Cunniscenza Aug À propositu di u Sistema Solare
Nisuna dati

iFlowPower is a leading manufacturer of renewable energy.

Contact Us
Floor 13, West Tower of Guomei Smart City, No.33 Juxin Street, Haizhu district, Guangzhou China 

Tel: +86 18988945661
WhatsApp/Messenger: +86 18988945661
Copyright © 2025 iFlowpower - Guangdong iFlowpower Technology Co., Ltd.
Customer service
detect