著者:Iflowpower – Portable Power Station ပေးသွင်းသူ
I ricercatori in u Laboratoriu Naziunale di Oak Ridge di l&39;Energia di i Stati Uniti anu sviluppatu un sistema di disassemblamentu di robot per i pacchetti di batterie di i veiculi elettrici di rifiuti, ricuperanu è rinnuvà è riutilizzati materiali chjave, riducendu i rifiuti tossici. Cum&39;è a vittura elettrica cresce in i prossimi 20 anni, cumu per ricuperà u prublema di grandi pacchetti di batterie di lithium-ion chì furnisce u putere. L&39;ingegneri ORNL anu fattu una dimustrazione chì i robot ponu accelerà u disassemblamentu, perchè i travagliadori facenu stu prucessu, è migliurà assai a produzzione.
Timmcintyre, investigatore capu in l&39;electrificazione ORNL è l&39;infrastruttura energetica, hà dettu chì solu una piccula parte di a bateria di l&39;auto di lithium-ion hè riciclata, è a maiò parte di i prucessi utilizati per u riciclamentu ùn sò micca automatizati. Indipendentemente da u riciclatore solu vulete passà per a carcassa esterna per cuntattà a batteria è rimpiazzà e parti di usura, hè una pila di batteria completamente riciclata per ricuperà cobalt, lithium, foil metallicu è altri materiali, u primu passu hè u diagnosticu di a batteria, in modu di manighjà è disassemble in modu sicuru è efficiente. McINTyre hà dettu: "Cù u nostru sistema, quandu u robot piglia u pacchettu di batteria è u mette nantu à a linea di produzzione, marca l&39;ultima volta di l&39;essere umanu in cuntattu cun ellu finu à chì si trasforma in pezzi è pezzi.
"A limitazione di l&39;interazzione umana hè impurtante per a sicurità è l&39;efficienza. U robot pò sguassate rapidamente i bulloni è altre case, è l&39;operatori umani anu da realizà prucessi stretti è longu, scaricate e batterie di scarti prima di u smantellamentu manuale. U disassemblamentu automaticu riduce u cuntattu di l&39;omu à i chimichi tossichi in a bateria, è ancu i livelli d&39;alta putenza vicinu à 900 volti in certi veiculi più novi.
Cum&39;è parte di l&39;Istitutu di Materiali Chiavi Energetici (CMI), u sistema d&39;automatizazione pò esse facilmente reconfiguratu cum&39;è qualsiasi tipu di pila di batterie. Pò esse programatu per accede solu à un modulu di bateria separatu per rinnuvamentu o cum&39;è una reutilizazione di almacenamiento d&39;energia fissa, o a bateria pò esse disassemblata finu à u livellu di a bateria per a separazione è a ricuperazione di materiale. Stu travagliu hè basatu annantu à a cunniscenza prufessiunale di i prughjetti realizati da ORNL, è questi prughjetti sò cuncentrati in a ricuperazione di magneti di terre rare per mezu di robot.
L&39;ingegneri pruvucanu ancu chì sti magneti ponu esse riutilizzati direttamente in u mutore. U disassemblamentu automaticu di cumpunenti chì cuntenenu materiali chjave ùn solu elimina u disassemblamentu manuale intensivu di travagliu, ma furnisce ancu un prucessu efficace, separà i cumpunenti in flussi di valore più altu, induve i materiali chjave sò cuncentrati in materie prime separate per u trattamentu di ricuperazione. Jonathanharter, membru di u gruppu di prughjettu ORNL, hà dettu chì i circadori seguitanu u listessu protokollu: scompone manualmente i cumpunenti utilizati, è raccoglie dati per u prucessu di creà sistemi di automatizazione di cunduttori necessarii per a robotica è u cuntrollu.
A cumunità industriale ùn hè micca limitata à u nùmeru di batterie chì ponu purtà in stu prucessu, è ci hè stata una grande quantità di backlog, è u fattore di restrizzione hè u tempu necessariu per scaricamentu è disassemble manualmente. Harter hà stimatu chì in certi prucessi, u tempu necessariu per a manu per disassemble 12 pila di batterie, u sistema d&39;automatizazione pò processà 100 o più. U prossimu passu pò esse di espansione stu prucessu à una scala cummerciale.
A squadra di McINTyre hà vistu ancu l&39;opportunità di applicà disassemblaggi simili in sistemi di trasmissione di veiculi elettrici per ricuperà magneti di terre rare, rame, acciaio è equipaghji elettronici di putenza cumpletu. Hart hà dettu, per fà u riciclamentu in l&39;ecunumia più fattibile, deve esse realizatu sottu un altu throughput, è hè abbastanza flessibile per trattà parechji beni di cunsumu in una facilità. Ellu disse: "Se u mercatu di e vitture elettriche hè previstu di sviluppà in i prossimi 10 à 20 anni, avemu bisognu di risolve u prublema di a logistica di i rifiuti, è di trattà sti veiculi di rifiuti è batterie cum&39;è u core di a catena di furnimentu di materiale di fabricazione.
"U sistema hè sviluppatu è dimustratu in u centru di implementazione è integrazione di ricerca di rete di ORNL. Stu travagliu hè basatu annantu à a cunniscenza prufessiunale sviluppata da ORNL, chì si cuncentra nantu à i robots per sguassà u discu duru per ricuperà i magneti di terra rara. L&39;ingegneri pruvucanu ancu chì sti magneti ponu esse riutilizzati direttamente in u mutore.