+86 18988945661
contact@iflowpower.com
+86 18988945661
ଲେଖକ: ଆଇଫ୍ଲୋପାୱାର - អ្នកផ្គត់ផ្គង់ស្ថានីយ៍ថាមពលចល័ត
Una varietà di fatturi affettanu a vita di produzzione di u pannellu solare residenziale. In a prima parte di sta serie, avemu da presentà u pannellu solare stessu. I pannelli solari residenziali sò generalmente venduti in prestiti à longu andà o leasing, ma quantu tempu ponu aduprà i so pannelli? A vita di u pannellu dipende da una varietà di fatturi, cumpresi u clima, i tipi di moduli è i sistemi di scaffali utilizati, è altre considerazioni.
Ancu s&39;è u pannellu stessu ùn hà micca una "data di fine" specifica, a perdita di produzzione di solitu obliga l&39;equipaggiu à scrapà cù u tempu. Quandu si decide di fà u vostru pannellu curriri da 20 à 30 anni in u futuru, u livellu di pruduzzioni di monitoraghju hè u megliu modu per piglià una decisione sàvia. Prublemu degenerativu Sicondu i dati da u Laboratoriu Naziunale di Energie Rinnovabili (NREL), cù u tempu, a perdita di pruduzzioni hè chjamata degradazione, di solitu una diminuzione di circa 0.
5% annu. I pruduttori di solitu crede chì 25 à 30 anni hè un puntu di tempu chì succede abbastanza degradazione. À questu tempu, pò esse cunsideratu di rimpiazzà u pannellu.
NREL hà dettu chì i standard di l&39;industria di fabricazione è di garanzia sò 25 anni di moduli solari. Cunsiderendu u 0,5% di a rata di ritardamentu annuale di riferimentu, un pannellu di 20 anni pò pruduce 90% di a so capacità originale.
A qualità di u pannellu avarà qualchì effettu nantu à a rata di degradazione. U rapportu NREL, a tarifa annuale di i pruduttori high-end cum&39;è Panasonic è LG hè di circa 0,3%, mentre chì alcune marche anu una tarifa di riduzzione di prezzu finu à 0.
80%. 25 anni dopu, sti pannelli d&39;alta qualità ponu ancu pruduce 93% di a so pruduzzione originale, mentre chì i tassi di degradazione più altu ponu pruduce 82,5%.
Certi pruduttori usanu pannelli di custruzzione di materiale anti-PID in u so vetru, imballaggio è barriere di diffusione. Una parte considerableu di a degradazione hè duvuta à un fenomenu chjamatu degradazione di induzione potenziale (PID), questu hè alcuni prublemi scontri da u pannellu. Quandu u putenziale di tensione di u pannellu è a migrazione di ioni trà u materiale semiconductor è altri cumpunenti di u modulu (cum&39;è vetru, basa o quadru), u materiale semiconductor hè in a migrazione di ioni trà u materiale semiconductor è u modulu.
Questu pruvucarà a capacità di putenza di u modulu per diminuisce, in certi casi, diminuite significativamente. Tutti i pannelli sò ancu sottumessi à a degradazione fotorealizzata (LID), induve u pannellu perderà efficienza in e prime ore di esposizione à u sole. U laboratoriu di prova PVEVOLUTIONLABS PVEL hè rapprisintatu secondu a massa di u wafer di siliciu di cristallu varieghja secondu u pannellu, ma di solitu risultati in una perdita di efficienza unica, 1% à 3%.
E cundizioni climatichi sò esposti à e cundizioni climatichi in e cundizioni climatichi, i principali fattori di mutore di a degradazione di u pannellu. U calore hè un fattore chjave in u rendiment di u pannellu in tempu reale è a degradazione cù u tempu. Sicondu NREL, u calore ambientale avarà un impattu negativu nantu à u rendiment è l&39;efficienza di i cumpunenti elettrici.
SolarCalculator.com, indica chì u coefficient di temperatura di u pannellu pò esse truvatu da cuntrollà a scheda di dati di u fabricatore, chì pruvucarà a capacità di u pannellu à a temperatura più altu. U scambiu di calore prumove ancu a degradazione da u prucessu chjamatu ciculu termale.
Quandu a temperatura hè alta, l&39;espansione di u materiale, a temperatura hè calata, u materiale shrinkage. À u tempu, stu sportu porta lentamente à a furmazione di microcracks in u pannellu, riducendu cusì a produzzione. Stu coefficient spiega quantu efficienza hè persa per litru in a temperatura standard di 25 gradi Celsius.
Per esempiu, u coefficient di temperatura di -0.353% significa chì a capacità tutale perderà 0.353% ogni più di 25 gradi Celsius.
In u so studiu annuale di modulu scorecard, PVEL hà analizatu 36 prughjetti solari operativi in India è hà truvatu un impattu significativu di a degradazione termica. U tassu di degradazione annular mediu annu di sti prughjetti hè 1,47%, ma u tassu di degenerazione di arrayed in a zona di muntagna fridda hè vicinu à a mità, 0.
7%. U ventu hè una altra cundizione climatica chì pò causà danni à i pannelli solari. U ventu forte pò pruvucà u pannellu à piegà, chjamatu carica meccanica dinamica.
Questu pruvucarà ancu microcracks in u pannellu per riduce l&39;output. Alcune soluzioni di scaffali sò state ottimizzate per e regioni di ventu forte, pruteggendu i pannelli da una forza di sollevamentu putente è limitendu i micro-cracking. Di genere, a scheda di dati di u fabricatore furnisce infurmazioni nantu à u ventu più grande chì pò sustene u pannellu.
Installatu currettamente per aiutà à risolve i prublemi legati à u calore. U pannellu deve esse stallatu in uni pochi di centimetri sopra à u tettu per chì u flussu di fiori pò flussu è rinfriscà l&39;equipaggiu sottu. Materiali di culore chjaru pò esse usatu per strutture di pannelli per limità l&39;assorbimentu di calore.
È u funziunamentu di l&39;inverters termale è l&39;assemblee deve esse situatu in l&39;area ombreggiata, a tecnulugia verde CED. Neve hè dinù u listessu, durante una timpesta più grande, si pò copre u panel, limit output. A neve pruvucarà ancu carichi meccanichi dinamichi per riduce u rendiment di u pannellu.
Di genere, a neve scenderà da u pannellu perchè sò assai lisci è assai caldi, ma in certi casi, u pruprietariu pò decide di sguassà a neve nantu à u pannellu. Questu deve esse fattu cù cura perchè a superficia di vetru di u pannellu di scraping avarà un impattu negativu nantu à a pruduzzioni. A degradazione hè una parte normale, inevitabbile di a vita di u pannellu.
A stallazione curretta, a neve attenta è a cura di a pulizia di u pannellu aiutanu à a pruduzzioni, ma à a fine, u pannellu solare hè una tecnulugia senza parti in muvimentu, quasi senza mantenimentu. Sviluppà normi per assicurà chì u pannellu datu pò avè una vita di serviziu più longa è eseguisce secondu u pianu, deve esse certificatu da teste standard. U pannellu hè sottumessu à a prova ITS (IEC), chì hè adattatu per i pannelli monocristallini è policristallini.
EnergySage hè indicatu chì u pannellu chì risponde à u standard IEC61215 hè statu pruvucatu elettricamente, cum&39;è a corrente umida è a resistenza d&39;insulazione. Anu accettatu a prova di carica meccanica di u ventu è a neve, è a prova di u clima per verificà i punti caldi, l&39;esposizione ultravioletta, a congelazione di l&39;umidità, a febbre umida, u scossa di grandine è altre debule esposte esterne. A specificazione di u pannellu hè ancu cumuni nantu à u sigillu US Insurance Laboratory (UL), chì furnisce ancu standard è testi.
UL esegue test di climax è invechjamentu, è una gamma completa di teste di sicurezza. IEC61215 determina ancu l&39;indicatori di prestazione di e cundizioni di prova standard, cumprese u coefficient di temperatura, a tensione di circuitu apertu è a putenza massima. A rata di fallimentu di i pannelli solari hè assai bassu.
NREL hà realizatu un studiu di più di 50 000 sistemi è 4 500 sistemi installati in u mondu in i Stati Uniti in u 2000 à u 2015. Stu studiu truvò chì 5 tassi di fallimentu di pannelli in 10 000 pannelli annu. À u tempu, u difettu di u pannellu hè significativamente migliuratu perchè a rata di fallimentu di u sistema installatu trà 1980 è 2000 hè duie volte quella di u gruppu dopu à 2000.
L&39;arrestu di u sistema hè raramente dovutu à un fallimentu di u pannellu. In fatti, un studiu di Kwhanalytics hà trovu chì u 80% di u downtime di u solar power plant hè duvuta à u fallimentu di l&39;inverter, l&39;inverter converts u DC currente di a batteria à a putenza AC dispunibule. U fotovoltaicu analizà u rendiment di l&39;inverter in questa serie di a prossima fase.
.