loading

  +86 18988945661             contact@iflowpower.com            +86 18988945661

L&39;Australia pensa à implementà l&39;industria di riciclamentu di e cellule solari per evità a contaminazione ambientale

ଲେଖକ: ଆଇଫ୍ଲୋପାୱାର - Fournisseur de centrales électriques portables

L&39;Australia hà dimustratu di sicuru interessu per l&39;energia solare. Avà, l&39;aspettativa di vita media di u pannellu solare hè di circa 20 anni, cusì parechje installazioni chì partenu da u principiu di l&39;anni 2000 ghjunghjeranu à a vita di serviziu. Eventualmente sboccanu o riciclati ? U costu di riciclamentu hè più altu ch&39;è a terraferma, u valore di i materiali recuperati hè menu di u materiale originale, cusì l&39;interessu di riciclà hè limitatu.

Tuttavia, cunziddi l&39;esistenza di metalli pisanti cum&39;è u piombo è u stagnu, se a gestione di i rifiuti ùn hè micca bona, entremu in una altra crisa di riciclamentu. In ogni casu, se l&39;industria mundiale di u mutore elettricu hè interessata à riciclà i prudutti solari, allora e putenziali bombe di timing ponu purtà opportunità. S&39;ellu hè liberatu in l&39;ambiente, i sustanzi nocivi in ​​u pannellu di scrap pò purtà à seriu contaminazione è prublemi di salute.

Per inserisce u ciculu in u ciculu di l&39;energia, u prossimu compitu di l&39;industria di i pannelli solari hè a eliminazione di salvezza o u riciclamentu. Tuttavia, in u sistema di gestione di i rifiuti, riutilizazione o ricuperazione di valore aghjuntu, a reutilizazione hè cunsiderata più preferibile à a ricuperazione. U principale cuntributore di u pesu tutale di u modulu fotovoltaicu tipicu di u siliciu cristallino hè u vetru (75%), seguitu da polimeru (10%), aluminiu (8%), siliciu (5%), ramu (1%) è una piccula quantità di argentu, stagno Piombo è altri metalli è cumpunenti.

U piombu è u stagnu (s&39;ellu hè immersa in a terra è in l&39;acqua sotterranea, furnisce opportunità preziose se u cobre, l&39;argentu è u siliciu sò riciclati in modu efficace. Dunque, l&39;opzione di discarica deve esse cumpletamente rinfriscata per prevene a contaminazione ambientale è riciclà materiali preziosi in u pannellu. In ogni casu, u riciclamentu ùn hè micca cunsideratu scelte economicamente favurevuli, cusì hè necessariu di piglià incentivi ecunomichi per accelerà sta migrazione.

Trà i materiali preziosi in u pannellu, u siliciu hè a megliu opportunità perchè a proporzione di silicium hè assai più grande è hà una purezza super alta (99,9999%). U siliciu solare pò esse recuperatu da i rifiuti fotovoltaici per aduprà in u sicondu usu di u pannellu solare, o riutilizà applicazioni di valore aghjuntu in l&39;anodu di batteria di ioni di litio di generazione 3B.

In l&39;aumentu di i veiculi elettrici anu una opportunità unica per riciclà è industrie di gestione di rifiuti in u mondu, è pò esse spaziu per i pannelli solari. Batterie di vitture elettriche d&39;oghje sò diventate una parte impurtante di u costu tutale di i veiculi elettrici, secondu u 33% à u 57% di a vittura, è a produzzione di materiale hè a fonte principale di i costi di energia per a fabricazione di batterie. A strategia di cutting costs hè largamente dipendente da l&39;innuvazione di u livellu materiale, vale à dì l&39;acquistu è a trasfurmazioni di materie prime.

Ancu s&39;è i fanatichi elettrichi certamenti accoltaranu i prezzi più bassi, ma u record di chilometraje hè una notizia di tituli. In u 2015, Elonmusk hà dichjaratu chì u silicuu in e batterie di i mudelli anu aumentatu da 6%. Da tandu, i veiculi elettrici cum&39;è Daimler è BMW anu participatu ancu attivamente à u pianu R <000000> D per sintetizà silicuu à livellu di bateria per i veiculi elettrici.

Siliciu recuperatu da i pannelli solari pò esattamente ciò chì anu bisognu. L&39;Australia hè stata in un mercatu fotovoltaicu sviluppatu rapidamente, cum&39;è a Cina, u Giappone, l&39;India è i Stati Uniti. Avà, più di 2.

3 milioni di sistemi solari di tetti sò stati installati in tuttu u paese, avemu ufficialmente classificatu prima. In Australia, tuttu u prucessu hè strettamente ligatu à Victoria, è strettamente ligatu à l&39;industria fotovoltaica. U scopu hè di fà cunsiglii à tutti i stati, territorii è guverni federali nantu à i metudi di gestione naziunali preferiti.

Ancu s&39;è a prospettiva di u prugramma hè senza dubbitu incuragisce, l&39;accelerazione di u so sviluppu pò varià. In fatti, a gravità di stu prublema hè stata ricunnisciuta in 2015. À quellu tempu, in u flussu di u mercatu di i rifiuti elettronichi vittoriani è l&39;analisi di a capacità di trasfurmazioni, i pannelli solari eranu cunsiderati cum&39;è u flussu di rifiuti elettronichi più veloce, senza infrastruttura di riciclamentu dedicata.

Sicondu l&39;analisi di u gruppu, hè previstu chì da u 2035, più di 100 000 tunnellate di pannelli solari entreranu in u flussu di rifiuti australiani. Hè una crisa o opportunità? Sè vo circate di ricuperazione di pannelli solari in Australia, ci sò parechji servizii. Tuttavia, in a maiò parte di i casi, u quadru d&39;aluminiu è a scatula di junction ponu solu ricuperà menu di 20% di basura per u calculu di pesu.

U restu 80%, cumpresi silicio preziosu, Australia ùn hè ancu statu furnitu, ma i risultati di ricerca mostra chì ùn hè micca necessariu. .

Mette in cuntattu cun noi
Articuli cunsigliati
Cunniscenza Aug À propositu di u Sistema Solare
Nisuna dati

iFlowPower is a leading manufacturer of renewable energy.

Contact Us
Floor 13, West Tower of Guomei Smart City, No.33 Juxin Street, Haizhu district, Guangzhou China 

Tel: +86 18988945661
WhatsApp/Messenger: +86 18988945661
Copyright © 2025 iFlowpower - Guangdong iFlowpower Technology Co., Ltd.
Customer service
detect