ଲେଖକ: ଆଇଫ୍ଲୋପାୱାର - អ្នកផ្គត់ផ្គង់ស្ថានីយ៍ថាមពលចល័ត
Sicondu u rapportu "Guardian" britannicu, cù u numeru di l&39;imprese di vitture è u guvernu hà prumessu di migliurà u numeru di veiculi elettrichi, hè previstu chì u numeru di veiculi elettrici in i paesi sviluppati righjunghji 145 milioni. Ancu s&39;è i veiculi elettrichi ghjucanu un scopu impurtante in a riduzzione di l&39;emissioni, ci vole una bomba press-of-time chì pò mette in periculu l&39;ambiente: batteria. U rapportu britannicu "Guardian" hè stimatu chì da u 2030, più di 12 milioni di tunnillati di batterie di lithium-ion sò previsti per "ritirà".
Sti batterie hannu un gran numaru di materia prima cum&39;è lithium, nichel è cobalt, è a minera di sti materia prima affettanu u clima, l&39;ambiente è i diritti di u travagliu. À u listessu tempu, quandu queste batterie supera a vita di serviziu, hè ancu pussibule di diventà una pila di rifiuti elettronichi. In u casu induve l&39;industria di l&39;automobile hà cuminciatu à trasfurmà, certi sperti dicenu chì l&39;approcciu di a bateria di a vita di trasfurmazioni deve esse pianificatu per riduce a dependenza di a minera, è rializà u riciclamentu di materie prime.
A seconda vita di a bateria hè da a capitale di u dòricu di i Stati Uniti à u ciculu di risorsa, cù l&39;imprese imprenditoriali è l&39;istituzioni R <000000> D per studià u metudu di disassemblamentu di grande scala, è estrae metalli preziosi. James Peng Nington, u capu di u Prughjettu di l&39;Ecunumia Circulare di u Forum Economicu Mundiale, hà dettu, se vulemu fà più per i materiali esistenti, u riciclamentu ùn deve esse a suluzione primaria. "U megliu modu da u principiu hè di lascià queste cose sò state usate più longu.
Ellu disse. Jessicarichter, una Politica Ambientale di Ricerca di Lunduniversity, hà dettu: "Ci sò parechje (batterie) dopu a bateria di vitture elettriche per a prima volta. "Queste batterie ùn ponu più esse aduprate per alimentà a vittura, ma ponu almacenà energia eccessiva da a produzzione solare o eolica.
Fate a bateria di lithium-ion à a prima vita di u veiculu elettricu à una seconda vita guardata in u almacenamentu di energia fissu, ci hè un altru benefiziu: rimpiazzà una bateria tossica di piombo-acidu. L&39;urganizazione senza prufittu, "Pure Earth", Richardfuller, hà dettu chì soprattuttu in i paesi africani, solu circa 60% di e batterie di piombo-acidu sò aduprate in l&39;automobile, è u 20% sò usati per almacenà l&39;eccessu. energia solare.
Fuller crede chì e batterie di piombo-acidu di solitu ponu aduprà solu per circa dui anni sottu un clima cálido, perchè u calore li farà degradate più veloce, chì significa spessu riciclà spessu. Tuttavia, ci sò pochissime facilità in Africa per fà in modu sicuru. Invece, sti batterie sò spessu sguassate in termini di nativu.
In questu prucessu, u riciclatore è u so circondu seranu contaminati, mentri u piombu hè una neurotoxina forte, chì hè avvelenata, chì dannu u sviluppu di u cervellu di i zitelli. Fuller hà dettu chì a bateria di lithium-ion pò furnisce una toxicità più chjuca, una alternativa di almacenamentu d&39;energia più longa. L&39;industria di riciclamentu di batterie hà acceleratu u sviluppu Peng Nington hà dettu: "Quandu a batteria hè ghjunta in a vita di a vita, serà recuperata.
"U riciclamentu di e batterie di lithium-ion hè avà sempre più. Tesla hà annunziatu in a cumpagnia affettata da a cumpagnia annunziatu in l&39;agostu, a cumpagnia hà cuminciatu à custruisce l&39;equipaggiu riciclatu in Super Factory in Nevada. Redwood Material, chì ùn hè micca luntanu da Tesla Super Factory, hè fundatu da Tesla Babel, JBstraubel, ùn hè micca limitatu à Carsoncity, Carssa, Naja.
A cumpagnia hè cascata più di 700 milioni di dollari in u lugliu di questu annu, è hà previstu di espansione a so attività. Sta fabbrica riceve batterie di scarti, estrae materiali preziosi cum&39;è u ramu è u cobaltu, è poi alimenta a catena di supply chain di batterie di metallo raffinatu. In ogni casu, in u casu di riciclà in tendenzi impurtanti, hè sempre di fronte à una grande sfida tecnica.
Una sfida hè chì u disignu di a bateria hè cumplessu, chì permette à u riciclatore di detect cumpunenti preziosi. CarltonCummins, fondatore cumunu di Aceleron, i startups britannichi di fabricazione di batterie, hà dettu chì e batterie di lithium-ion raramente piglianu in contu a riciclabilità. "Questu hè un prublema cù u riciclatore.
Puderanu solu sapè s&39;ellu uttene u pruduttu, ùn ponu micca riciclà. "Cummins and Joint fundatori Armrit Qantan hè destinatu à un difettu di cuncepimentu: a manera chì i cumpunenti sò cunnessi. Cummins hà dettu chì a maiò parte di i cumpunenti sò saldati, chì hè favurèvule à e cunnessione elettriche, ma ùn hè micca favurevule à u riciclamentu.
A bateria di l&39;Aceleron pò esse pressata inseme cù un assemblea di cunnessione di fastener. Sti cumpunenti chì sò culligati inseme pò esse risturatu, è i fasteners ponu dinù esse disassembled, thereby ghjunghje ne à i cumpunenti batterie cumpletamenti disassembled, o disassembles un solu cumpunenti difettu. Un disassemblamentu più còmode aiuta ancu à riduce i periculi di sicurezza.
Se a bateria di lithium ion hè impropria, pò causà incendi è splusioni. Cummin hà dettu, se a bateria hè sguassata, hè garantitu chì nimu ùn ferisce nimu. A riforma di u sistema di l&39;industria di riciclamentu ùn guarantisci micca u successu ancu s&39;ellu ci hè un prublema tecnicu.
A storia mostra chì a creazione di una bona industria di riciclamentu hè difficiule. Per esempiu, a bateria di piombo-acidu hà una ricuperazione alta, una ragiuni hè chì a lege esige riciclà 99% di u piombu in a bateria di l&39;automobile. Tuttavia, quandu a bateria di piombo-acidu si trova infine in l&39;equipaggiu di riciclamentu inappropriatu, si verificanu sustanzi dannosi.
E batterie usate sò di solitu mandate à una ricuperazione informale, perchè u costu di operazione di u riciclatore formale hè altu, u prezzu dà un prezzu più bassu. A toxicità di e batterie di lithium-ion pò esse chjuca, ancu deve esse riciclata in un locu sicuru. Peng Nington hà dettu: "U pruduttu scorri spessu per u percorsu di a resistenza, cusì chì a manera di resiste à a strada per i canali regulari hè più chjuca.
"A legislazione hà ancu funzioni. Ancu s&39;è i Stati Uniti ùn anu ancu implementatu e pulitiche naziunali riciclate per e batterie di lithium-ion, l&39;UE è u mo paese anu dumandatu à i pruduttori di batterie per pagà per i sistemi di raccolta è riciclamentu di u sistema. Peng Nington hà dettu chì questi fondi ponu esse aduprati per subsidià a cumpagnia di riciclamentu regulare è migliurà a so cumpetitività.
In dicembre 2020, l&39;UE hà ancu prupostu una mudificazione cumpleta di a fattura di a batteria, a maiò parte di quale hà direttu una batteria di ioni di litiu, cumprese a tarifa di raccolta di batterie di 70%, cobaltu, rame, piombo è ricuperazione di nichel di 95% è ricuperazione di litiu. 70%, è u livellu più bassu di u novu cuntenutu di ripresa di batterie à u 2030, cusì chì u recycler hà capacità di u mercatu, micca affettatu da a fluttuazione di i prezzi di i prudutti o di i cambiamenti chimichi di a bateria. Richt hà dettu: "Queste pruposte ùn sò ancu finalizzate, ma u cuntenutu di a pruposta hè assai grande.
"I dati ponu ancu esse utilizati. L&39;Unione Europea è l&39;urganisazione di a cooperazione publica-privata Global Battery Alliance (GBA) stanu travagliendu duramente per creà "passaportu" digitale, vale à dì un registru elettronicu di a batteria, cumprese l&39;infurmazioni nantu à u ciclu di vita di a batteria. "Torstenfreund" Torstenfreund, capu di GBA Battery Passport Initiative, "Stamu cunsiderendu a fabricazione di un codice bidimensionale o un dispositivu di teste di identificazione RF.
"U dispusitivu informa a salute di a batteria è a capacità residuale per aiutà i pruduttori di l&39;automazione à gestisce a reutilizazione o u riciclamentu di a batteria. Dati Related di materiali batterie pò aiutà ricicla capisce vari cumpunenti chimichi di batterie lithium-ion. Quandu u riciclamentu hè populari, u passaportu pò ancu vede u voluminu recuperabile in a nova bateria.
Maya Ben DroenDror, u capu di u trafficu di a cità di u foru ecunomicu mundiale, hà dettu chì, cum&39;è l&39;industria di l&39;automobile hà cuminciatu à trasfurmà, hè avà risolve questi prublemi. Ella disse chì i fondi versaranu una chance à l&39;industria, "pò assicurà chì questi investimenti seranu utilizati per novi ecosistemi sustinibili, micca solu una nova vittura". Richt hà dettu, vale a pena nutà ancu chì u trafficu verde ùn hè micca limitatu à e vitture elettriche.
Camminà, in bicicletta o in un trasportu publicu, etc. "Hè impurtante di ricurdà chì pudemu avè un pruduttu sustenibile in un sistema insostenibile. Ella disse.
.