+86 18988945661
contact@iflowpower.com
+86 18988945661
著者:Iflowpower – Portable Power Station ပေးသွင်းသူ
U veìculu elettricu rapprisintatu da Tesra hè utilizatu per aduprà materiale NCA, NCM811 o NCM622 high-basatu di nichel cum&39;è materiale pusitivu di batteria di lithium ion. Tuttavia, stu materiale elettricu pusitivu in forma di strati d&39;altu nichel hà prublemi di sicurezza, u gruppu di almacenamiento d&39;energia di fonte di luce canadese Dr. Zhou Wei, Dr.
Wang Jian, Wang Jian, un Chemical Imaging Line Station è prufessore diputatu di Xiamen Università di Scienza è Tecnulugia, per a prima volta, a distribuzione di fasi di u calore electrode cumposti cumplessu finu à u calore electrode cumposti cumplessu fora di cuntrollu, è fenomenu siparazioni multi-fasi nanzu è dopu a perdita di calore. A rilevanza hè visualizata da nano-livellu, è si trova chì u termale fora di cuntrollu pò esse strettamente correlated cù a distribuzione di cunduttori è leganti. A batteria di lithium ion rapprisentata da NCA, NCM811 o NCM622 hà i vantaghji di alta capacità, low cost, è periculi ambientali.
Attualmente, u veiculu elettricu rapprisintatu da Tesla hè utilizatu. Tuttavia, ci hè un prublemu in a prisenza di sicurità di high nichel layered electrodes pusitivu, soprattuttu à alta temperatura di descomposizioni materiale più bassu, liberazione ossigenu, causa termale fora di cuntrollu, risultatu in splusioni combustion batterie. Da u puntu di vista di a teoria di basa, una cunniscenza approfondita di a separazione di fasi di l&39;elettrodi di u solidu sottu u cuntrollu termale hè impurtante per risolve fundamentalmente i difetti di stabilità di stu materiale intrinsicu.
Da a perspettiva di l&39;analisi pratica, u cumpurtamentu di a fase di studiu hè separata in l&39;elettrodu compositu poroso attuale, è currisponde à l&39;effettu di a dimensione di u materiale di l&39;elettrodu pusitivu, a correlazione trà a regulazione di a superficia di cristalli è a film passivazione di a superficia, hè a ricerca di basa è a fase di applicazione attuale. Metudu ideale cumminatu. Tuttavia, sta idea deve avè un significatu di carattarizazione avanzata per esse realizatu.
Dr. Zhou Wei, u Canadian Light Source Storage Group, è u Dr. Wang Jian in a stazione Chemical Imaging Line travaglia strettamente cù u prufessore diputatu di u secretariu stradale di l&39;Università di Tecnulugia di Xiamen per innuvà a trasmissioni di scanning X-ray di elementi è selettività orbitale, strutture chimiche è elettroniche.
MicroT (PEEM) hè utilizatu per studià u cumpurtamentu di a separazione di fasi di particelle di laminatu di lithium à l&39;acidu termostaticu in l&39;elettrodu poroso. Stu travagliu hè signalatu cum&39;è un puntu di ricerca in forma di ChemicalCommunications. Per mezu di u studiente in situ, l&39;autori anu utilizatu a distribuzione di fasi di u calore di l&39;elettrodu compositu cumplessu finu à chì l&39;elettrodu compositu cumplessu termale fora di cuntrollu, è a correlazione di i diversi fenomeni di separazione di fasi in a correlazione prima è dopu à u termale fora di cuntrollu hè stata visualizata.
Visualizazione. A perdita di calore prima è dopu a separazione di fasi in un nivellu di particella di l&39;elettrodu unicu mostra una irregolarità imprevisible. Questa non-uniformizazione è a dimensione di particella, a struttura di a superficia di cristalli ùn hè micca evidenti, ma a distribuzione di l&39;agenti cunduttivi è i leganti hè strettamente correlata.
Questa hè a prima volta per ottene una nano visualizazione separata da e stesse particelle prima è dopu a perdita di calore, è l&39;associà cù u so ambiente elettrodu. Stu significa di più approfondisce u cumpurtamentu di spustamentu termale di u materiale laminatu hè significativu, adattatu per prumove u mecanismu reattivu, u mecanismu di attenuazione di altri sistemi di l&39;elettrodi per studià u termale fora di cuntrollu. L&39;articulu prima usa a sensibilità elementale di l&39;elementi di PEEM in quantu à u cumpunente di l&39;elettrodu, cumpresu u cobaltate di lithium, PVDF, è a distribuzione di neru di carbone electricamente conduttivu.
Prima di a perdita di calore, l&39;agente cunduttivu è u legante sò mischiati uniformemente coexistenu, ma sta agglomerazione hè irregulare in a superficia di e particeddi di cobaltate di lithium è di e particeddi. A perdita termale di u PVDF hè ovvia, mentre chì u neru di carbone conduttivu hè sempre distribuitu uniformemente in l&39;acidu di cobalt di lithium in forma d&39;agglomerazione. PEEM pò ghjunghje à una risoluzione spaziale di 100 nm, è pò esse imagine nantu à a superficia di l&39;elettrodu 50 um.
L&39;alta risoluzione spaziale è l&39;intervallu d&39;imaghjini elevati ottennu l&39;imaghjini d&39;alta risoluzione di multi-particelle. A morfologia di particeddi di cobaltate di lithium pò esse aduprata per studià u cumportamentu di spustamentu termale di e stesse particelle di l&39;elettrodu prima è dopu à u termostatu. Den siste oppdagelsen av ledende midler, fordelingen av bindemidlet kan resultere i et litium-ion batteri positivt materiale termisk ute av kontroll diagram 1.
Elementfordelingen og korrelasjons- og korrelasjonsdiagrammet for ettertermostaten (A, B) (C, D) er delt inn i hver Absorpsjonsspekteret til koboltelementet til pikselenheten koboltelementet bruker en enkelt fase, inkludert spektral nedbrytningstilpasning av CO2 + (termisk ut-kontrollert frigjøring av oksygendannelse), CO3 + (LCO +) (normal full ladning LCO +). Svært ujevnhet i faseseparasjonen gjenspeiles godt i figurene C og D.
Hvis faseseparasjonskartet oppnås med den resulterende elementprofilen, har denne faseseparasjonen stor korrelasjon med fordelingen av den ledende soten før og etter termisk tap. Termostaten har redusert størrelsen på faseseparasjonen betydelig. Det er forskjellig fra konklusjonene som ble oppnådd ved kjemikalielading etter kjemikalielading ved kjemikalielading tidligere.
Effektene av elektrodepartikler, størrelse og krystalloverflateorientering er langt mindre enn partikkelmiljøet, spesielt effekten av ledende middel.