+86 18988945661
contact@iflowpower.com
+86 18988945661
Awdur: Iflowpower - Nhà cung cấp trạm điện di động
Questa nota di l&39;applicazione descrive l&39;alimentazione principale è a batteria di salvezza attraversu u circuitu logicu diode "o" è a cunnessione di carica. Questa architettura hè faciule da capisce, ma quandu a tensione di a bateria supera a tensione di alimentazione principale, u circuitu logicu diodu "o" cunnetta a bateria, è l&39;alimentazione principale ùn pò esse ragiunate selezziunata. Stu articulu dà un mètudu di risolviri stu prublema.
Comparatore MAX931, comparatore integratu 2% di basa. L&39;alimentazione principale è e batterie di ricambio cunnesse à carica per mezu di un circuitu logicu "o" diodu simplice. In ogni casu, quandu a tensione di a bateria supera a tensione di l&39;alimentazione principale, u diodu "o" circuitu logicu alimenta a batteria, è ùn pò micca ragiunà selezziunate l&39;alimentazione principale.
A figura 1 hè datu un metudu di risolve stu prublema, a gamma di tensione di l&39;alimentazione principale di commutazione hè da 7V à 30V, l&39;alimentazione di riserva hè a bateria 9V. A figura 1.IC1MAX931 comparatore hè utilizatu per monitorà a tensione di alimentazione principale.
Quandu a tensione di alimentazione principale scende sottu à 7.4V, pò esse messa in terra à a bateria di salvezza mettendu a terra u negativu di a bateria. U MAX931 hè un comparatore di putenza ultra-bassa cun un 1.
Gap di banda 182 V. Quandu travaglia bè, a pruduzzione di u comparatore hè bassu, trè FET paralleli N-channel sò disattivati, è u negativu di a bateria hè viotu, da l&39;alimentazione principale Alimentazione per a carica. Quandu a tensione di alimentazione principale scende à 7.
4V, u comparatore produce un altu livellu. Accenderà u N-channel FET, terra u negativu di a bateria, alimentatu da a bateria (Figura 2). Figura 2.
Tensione di alimentazione principale (canale 3 in Fig. 1) diminuisce gradualmente, a tensione di porta di u FET N-canale diventa alta (canale 2). Questu accende a bateria in modu chì a tensione di output (canale 1) righjunghji 9V.
Quandu a tensione di alimentazione principale righjunghji 8.4V, u FET di u canali N hè disattivatu, è l&39;alimentazione principale hè uscita. U D1, C1, è R6 di u circuit drive di a porta apparsu un certu ritardu, chì elimina l&39;interferenza transitori chì u circuitu appare da a bateria à a fonte di energia principale, è queste interferenze transitori ponu causari u microcontroller di u sistema per resettà, questu Un puntu nantu à a maiò parte di i sistemi hè inacceptable.
A figura 3 mostra e caratteristiche quandu u circuitu ùn esiste micca interferenza transitoria. Nota: R3 è R4 ponenu a tensione d&39;isteresi di u MAX931 à 800mV per assicurà u statu di travagliu currettu. Per piacè riferite à u valore di resistenza currispondente per i dati di dati MAX931.
Figura 3. Quandu l&39;alimentazione hè restaurata rapidamente, a risposta di output ùn esiste micca in interferenza transitoria.