+86 18988945661
contact@iflowpower.com
+86 18988945661
Awdur: Iflowpower - Proveedor de centrales eléctricas portátiles
ATMEL CORPORATION annuncia l&39;intruduzione di un novu chipset di gestione di batterie di lithium ion (Li-iON), adattatu per vitture di alta batteria è applicazioni industriali, cum&39;è veiculi elettrichi / ibridi, biciclette elettriche o alimentazione ininterrotta, etc. Eitme hè l&39;unicu fornitore chì pò furnisce una suluzione cumpleta di prutezzione dual-chip chì hà a suluzione completa di prutezzione di dui chip cù u più altu livellu di sicurità. U chipset ATA6870 / 71 hà una funzione hot-swap, un 6 cutoffrequency hè menu di 30 Hz integratu analog-to-digital converter, è un alimentazione microcontroller impilati, senza filtru esternu, cusì chì a stessa classe Soluzione à menu cumpunenti esterni.
E caratteristiche di sopra cooperanu cù a tecnulugia 30-VCMOS d&39;alta costu di Eitmel, ponu salvà finu à u 60% di u costu più caru. L&39;ATA6870 hè u primu IC di gestione di a bateria di l&39;industria chì cuntrolla tutte e funzioni necessarie per cuntrullà e batterie di ioni di litio di alta cellula, integrata cù cunvertitori di mudelli di 12-bit d&39;alta precisione per u monitoraghju di tensione, equilibriu di a batteria è misurazioni di a temperatura di a batteria, è scambii caldi è caratteristiche uniche cum&39;è alimentazione integrata stacked per microcontrollers. Clausmochel, u Manager di Mercatu di Eitmel, hà dettu: "A sicurità è l&39;efficienza di a batteria hè critica per l&39;applicazioni di batterie industriali è automobilistiche.
U novu ATA6870 è ATA6871, chì hè un cuncettu di sicurità senza paragone è a misurazione avanzata di a tensione di a batteria parallela è a tecnulugia equilibrata sò suluzioni ideali di gestione di a batteria per questi prublemi. "A batteria di lithium-ion hè assai sensibile à a carica eccessiva è a scaricamentu di prufundità, chì ponu brusgià o esplusioni in questi casi. Per impediscenu questu, Eitme usa u so dispositivu di prutezzione secundariu ATA6871, chì furnisce una pulitica di sicurezza speciale per monitorà a tensione è a temperatura di l&39;unità di bateria, impediscenu a perdita di calore o l&39;esplosione di batterie di lithium-ion.
Una volta chì l&39;eccezzioni sopra si trova in l&39;unità di batteria, serà disattivata attraversu u dispositivu di relè d&39;emergenza. L&39;ATA6871 hà prugrami di autotest integrati chì ponu eseguisce senza un microcontroller o software esternu, cù u sogliu di monitoraghju di u hardware, è ponu furnisce u più altu livellu di funzione di monitoraghju di bateria di lithium-ion. Ancu s&39;è u dispusitivu primariu hè dannatu, hè dinù pussibule à assicurà u travagliu propriu.