+86 18988945661
contact@iflowpower.com
+86 18988945661
ଲେଖକ: ଆଇଫ୍ଲୋପାୱାର - Leverancier van draagbare energiecentrales
A squadra di ricerca di Vice Professor, l&39;Università di Davis, California, hà publicatu un novu documentu in "Science Progress", chì prupone una suluzione potenziale per risolve i dendriti di batterie di lithium rechargeable. A squadra WAN prova chì l&39;ioni chì scorri vicinu à u catodu ponu espansione a sicurezza di a batteria ricaricabile di a nova generazione è a vita di serviziu. A batteria di lithium metal usa lithium metal cum&39;è anodu.
Queste batterie anu una densità di carica elevata è ponu esse radduppiate, ma a sicurità hè un grande prublema. Quandu si caricanu, certi ioni seranu ridotti à un metallu di lithium nantu à a superficia di a superficia di u cathode è formanu una microstruttura d&39;arburu irregulare, chjamata dendritica, chì pò eventualmente purtà à cortu circuiti o ancu splusioni. In teoria, a crescita di cristalli dendritichi hè causata da a cumpetizione di qualità di consegna è ioni di litiu vicinu à a superficia di u cathode.
Quandu a vitezza di riduzzione di l&39;ioni hè più veloce di a velocità di trasferimentu di massa, pruduce un gap neutru di l&39;elettroni chì ùn cuntene ioni vicinu à u catodu, chjamatu capa di carica spaziale. Hè cresce chì l&39;inestabilità di sta strata pò causà a crescita di dendrite, cusì riducendu o eliminendu pò riduce a crescita di dendrite, allargendu cusì a vita di a bateria. Batterie di lithium metal ponu facirmenti pruducia dendrites di metallu, chì ponu causà cortu circuitu o splusione di a bateria.
L&39;ingegneri di l&39;Università di California Davis mostranu chì i difetti ioni vicinu à u catodu ponu impedisce stu prublema. In questa figura, u flussu di l&39;elettrodu aumentatu pò riduce a crescita di cristalli dendritichi nantu à a superficia. L&39;idea di a disossidazione hè ridutta da u 99% di a WAN hè di fà chì i ioni scorri à traversu i catodi in u canali microfluidic per restaurà i carichi è cumpensà stu gap.
A squadra delinea a so prova di verificazione cuncettuale in u paper, truvò chì stu flussu di ioni pò riduce a crescita di dendriti da 99%. Per a WAN, stu studiu hè eccitante perchè indica l&39;efficacità di l&39;usu di a tecnulugia microfluidica à i prublemi di batterie, è hà aperto a strada per a futura ricerca in u campu. Ellu disse: "Per mezu di sta ricerca di basa è u metudu microfluidic, pudemu quantificà l&39;effetti di u flussu nantu à i dendriti.
"" Ùn ci hè micca parechje squadre di ricerca per studià questu. ". "Ancu s&39;ellu hè impussibile di integrà u microfluidu à e batterie attuali, a squadra WAN cerca altri metudi per applicà u principiu di basa di stu studiu, è introducendu un flussu lucale vicinu à a superficia di u catodu per cumpensà i cationi è eliminà i strati di carica spaziale.
Ellu disse: "Semu assai felici di spiegà a nostra nova applicazione. "Avemu statu in cuncepimentu di a superficia di u catodu per intruduce a cunvezione. ".