Stu pruduttu hè 300W output da Japan Standard 110V / 50-60Hz power station portable. U pruduttu integra un sistema di alimentazione d'energia di almacenamentu d'energia portable cù parechje modi funziunali. U pruduttu hà una cellula di batteria di fosfatatu di ferru di Lithium integrata d'alta efficienza, un sistema di gestione BMS è un circuitu di cunversione d'energia d'alta efficienza. Pò esse usatu in l'internu o in vitture, è pò ancu esse usatu cum'è una fonte d'energia d'emergenza per a casa è l'uffiziu.
🔌 PRODUCT DISPLAY
🔌 COMPANY ADVANTAGES
Dotate di prese AC è DC assortite è porti di input è output, e nostre centrali elettriche mantenenu tutti i vostri ingranaggi caricati, da smartphones, laptops, à CPAP è apparecchi, cum'è mini coolers, grill elettricu è caffettiera, etc.
A tecnulugia innovativa hè stata introdutta, cum'è a ricarica rapida è a tecnulugia BMS avanzata per u massimu rendimentu di putenza per diversi tipi di attività all'aperto.
Impianto certificatu ISO cun cunfurmità di u produttu à a regulazione internaziunale di sicurezza cum'è CE, RoHS, UN38.3, FCC.
🔌 FREQUENTLY ASKED QUESTIONS ABOUT PORTABLE POWER STATION
Q1: Puderaghju aduprà un pannellu solare di terzu per carricà a centrale elettrica di iFlowpower?
A: Iè, pudete sempre chì a vostra dimensione di u plug è a tensione di input sò currispondenti.
Q2: Qual è la differenza tra l'onda sinusoidale modificata e l'onda sinusoidale pura?
A: L'invertitori d'onda sinusoidali mudificati sò assai assequibili. Aduprendu forme più basi di tecnulugia cà l'inverter d'onda sinusoidale pura, producenu una putenza perfettamente adatta per l'alimentazione di l'elettronica simplice, cum'è u vostru laptop. L'invertitori mudificati sò più adattati per carichi resistivi chì ùn anu micca un surge di startup. L'invertitori d'onda sinusoidale pura utilizanu una tecnulugia più sofisticata per prutege ancu l'apparecchi elettronici più sensibili. In u risultatu, l'inverter d'onda sinusoidale pura producenu una putenza chì uguale - o hè megliu cà - a putenza in a vostra casa. L'apparecchi ùn ponu micca funzionà bè o ponu esse dannighjati in permanenza senza a putenza pura è liscia di un inverter d'onda sinusoidale pura.
Q3: Quantu tempu pò a stazione di energia portatile per sustene i mo dispositi?
A: Per piacè verificate a putenza operativa di u vostru dispositivu (misurata da watts). S'ellu hè menu di a putenza di output di u nostru portu AC di stazione di energia portatile, pò esse supportatu.
Q4: Cumu guardà è carricà a centrale elettrica portatile?
A: Per piacè guardate in 0-40 ℃ è ricaricà ogni 3 mesi per mantene a putenza di a batteria sopra 50%.
Q5: Puderaghju piglià a centrale elettrica portatile à bordu di un aviò?
A: A regulazione FAA pruibisce tutte e batterie chì superanu 100Wh in aereo.