ଲେଖକ: ଆଇଫ୍ଲୋପାୱାର - ପୋର୍ଟେବଲ୍ ପାୱାର ଷ୍ଟେସନ୍ ଯୋଗାଣକାରୀ
I circadori di u Laboratoriu Naziunale di Raunns Rifo Moore (LLNL) truvaru chì a capacità di a bateria pò esse assai migliurata, finu à chì l&39;elementu di l&39;idrogenu hè aghjuntu à l&39;elettrodi di a bateria di lithium-ion, chì allargarà u tempu di operazione è accelerà l&39;operazione di trasmissione. A bateria di lithium ion hè un tipu di bateria rechargeable, è u lithium ion hè spustatu da a bateria à l&39;elettrodu pusitivu durante a scaricazione, è u lithium ion di l&39;elettrodu pusitivu hè spustatu torna à l&39;elettrodu negativu durante a carica. A bateria di lithium ion hè un tipu di bateria rechargeable, è u lithium ion hè spustatu da a bateria à l&39;elettrodu pusitivu durante a scaricazione, è u lithium ion di l&39;elettrodu pusitivu hè spustatu torna à l&39;elettrodu negativu durante a carica.
E batterie di ioni di litiu anu parechje caratteristiche chjave, tensione è densità di energia, u rendiment di sti caratteristiche hè ultimamente determinatu da a cumminazione di ioni di lithium è materiali elettrodi. In a struttura di l&39;elettrodu, i cambiamenti sottili in a chimica è e forme ponu influenzà significativamente cumu l&39;ioni di litiu anu un forte ligame à u so forte ligame. Per mezu di esperimenti è calculi, l&39;invintori di ricerca di u Laboratoriu Naziunale di Livermore anu truvatu chì in una batteria di lithium-ion, l&39;elettrodu di schiuma di grafene trattatu cù l&39;idrogenu mostra una capacità più alta è una capacità di trasmissione più veloce.
"Questi risultati furniscenu analisi di qualità, chì aiutanu à cuncepisce elettrodi d&39;alta putenza basatu nantu à u materiale di grafene", disse Morriswang, u scienziatu di materiale di LLNL. Hè ancu unu di l&39;autori di questu publicatu in u Natural Science Report (NatureScientificReports Journal). materiali Gallene in l &39;applicazzioni cummirciali di elementi di almacenamento di energia, cumpresi batterie lithium-ion è supercapacitors, seriu affettanu a so capacità à pruducia stu materiale cù costu più bassu.
U metudu di sintesi chimica cumunimenti utilizatu finalmente lascià un gran numaru di atomi di l&39;idrogenu, chì hè difficiule di determinà l&39;effetti di u funziunamentu elettrochimicu di u grafene. Esperimenti in i circadori di u Livermore Lab anu trovu chì l&39;elementu di l&39;idrogenu migliurà deliberatamente u trattamentu di a temperatura di basa di u graphene riccu di granu, chì pò veramente migliurà a capacità di a tarifa. Dopu à i difetti di l&39;elementu di l&39;idrogenu è i difetti in u grafene, u poru più chjucu hè apertu, chì pò prumove l&39;ioni di litiu più faciule per penetrà, migliurà cusì a velocità di trasmissione.
A capacità più ciclica pò esse furnita per mezu di un lithium ion attaccatu à u novu bordu (u più prubabile di aderisce à l&39;elementu di l&39;idrogenu). "U migliuramentu di u funziunamentu di l&39;elettrodu hè un avanzatu impurtante, chì pò apre più applicazioni di u mondu reale", hà dettu u ricercatore postdoctorale di u Laboratoriu Livermore Materials Science è l&39;impurtante autore di i documenti di ricerca. Per dumandà l&39;usu di i difetti di l&39;idrogenazione è di l&39;idrogenazione in e proprietà di almacenamentu di ioni di litiu di u grafene, i circadori anu applicatu diverse cundizioni di trattamentu termicu esposte da l&39;elementu di l&39;idrogenu di ubligatoriu, cuncintratu nantu à e proprietà elettrochimiche di a so nanofoam di graphene 3D (GNF).
Cumpostu di grafene difettu. I circadori utilizanu nano schiuma di grafite 3D perchè hà una varietà di applicazioni potenziali, cumprese l&39;almacenamiento di l&39;idrogenu, catalisi, filtrazione, insulazione, assorbimentu d&39;energia, desal di capacità, supercapacitors è batterie di lithium-ion, etc. E caratteristiche di u grafene 3D foam non-adhesive adesivu ùn pò esse più cumplicata perchè l&39;additivu hè più cumplicatu, è cusì pò esse usatu cum&39;è una scelta ideale per a ricerca di u mecanismu.
"Avemu trovu chì dopu à u trattamentu di l&39;elementu di l&39;idrogenu, l&39;elettrodu di schiuma di grafite olee hà un prugressu significativu. Cù a cumminazzioni di stu esperimentu, avemu da seguità l&39;interazzione sottili è u prugressu trà i difetti è i suluzioni di l&39;idrogenu. In risposta à i risultati di qualchi picculi cambiamenti in a chimica è a morfologia di graphene, hè pussibule di purtà un effetti significativu sorprendente in u rendiment, "i circadori LLNL anu ancu un altru autore di stu studiu" Brandonwood.
Sicondu stu studiu, stu trattamentu di l&39;elementu di l&39;idrogenu cuntrullatu pò ancu esse usatu in altri materiali anodi basati in graphene per ottene una trasmissione ottimizzata di ioni di litiu è applicazioni di almacenamentu riciclabili.