Pò cusì u pannellu solare pò esse riciclatu? Cumu hè a situazione attuale di u riciclamentu ?

2022/04/08

Auteur : Iflowpower -Fornitore di stazioni di energia portatili

A luce di u sole hè avà in ogni locu in a vita. A vita di a ghjente hè stata inseparabile da u sole. L'energia solare ùn hè micca solu furnisce fonti di luce per a crescita di e piante, ma ancu furnisce l'energia per l'omu.

A generazione di energia fotovoltaica di sta carta hè largamente utilizata. L'Australia hà dimustratu di sicuru l'interessu di l'energia solare. Stu charter, a vita uniforme di u panel sulari hè di circa 20 anni, tanti installazioni partendu da u principiu di l'anni 2000 ghjunghjeranu à a vita di serviziu.

Eventualmente sboccanu o riciclati ? U costu di riciclamentu hè più altu ch'è a terraferma, u valore di i materiali recuperati hè menu di u materiale originale, cusì u riciclamentu hè limitatu. Tuttavia, cunsiderendu l'esistenza di metalli pisanti cum'è u piombo è u stagnu, se a gestione di i rifiuti ùn hè micca bona, entreremu in una altra crisa di riciclamentu. In ogni casu, se l'industria mundiale di u mutore elettricu hè interessata à riciclà i prudutti solari, allora e bombe potenziali ponu purtà opportunità.

S'ellu hè liberatu in l'ambiente, i sustanzi nocivi in ​​u pannellu di i rifiuti portanu à una seria contaminazione è prublemi di salute. Per chjude u ciculu in u ciculu di l'energia, u prossimu compitu di l'industria di i pannelli solari hè a eliminazione di salvezza o u riciclamentu. Tuttavia, in u sistema di gestione di i rifiuti, a riutilizazione o a ricuperazione / riutilizazione à valore aghjuntu hè cunsiderata più preferibile chè a ricuperazione.

I cuntributori tipici di pesu strettu di i moduli fotovoltaici di siliciu di cristallu sò vetru (75%), seguitu da polimeri (10%), aluminiu (8%), siliciu (5%), ramu (1%) è una piccula quantità di argentu, stagnu. Piombo è altri metalli è cumpunenti. Piombo è stagnu (s'ellu hè immersa in a terra è in l'acqua sotterranea, furnisce opportunità preziose se u ramu, l'argentu è u siliciu sò effittivamenti ricuperati. Per quessa, l'opzione di discarica deve esse cumpletamente riservata, cù l'ambienti d'alerta per contaminazione è riciclà materiali preziosi in u pannellu. .

Tuttavia, attualmente ùn hè micca sottumessu à l'scelta ecunomicamente favurevule, cusì l'incentivi ecunomichi deve esse pigliatu per accelerà sta migrazione. Trà i materiali preziosi in u pannellu, u siliciu hè a megliu opportunità perchè a proporzione di silicium hè assai più grande è hà una purezza super alta (99,9999%).

U silicuu solare pò esse recuperatu da i rifiuti fotovoltaici per utilizà u sicondu usu in u pannellu solare, o l'usu di valore aghjuntu riutilizzatu in a bateria di ioni di lithium di generazione 3B. In l'aumentu di e vitture elettriche anu una opportunità magica per riciclà è industrie di gestione di rifiuti in u mondu; è pò esse un spaziu per i pannelli solari. A bateria di i veiculi elettrichi d'oghje hè diventata una parte desiderata di u costu tutale di i veiculi elettrici (secondu u 33% à u 57% di a vittura), è a trasfurmazioni di materiale hè una fonte di desideriu di i costi energetichi per a fabricazione di batterie.

A strategia di taglià i costi hè largamente di basa nantu à l'innuvazione di u livellu materiale, vale à dì l'acquistu è a produzzione di materie prime. Ancu s'è l'amatori di e vitture elettriche certamente accoglieranu i prezzi più bassi, ma u record di chilometru hè a notizia di u capu. In u 2015, Elonmusk hà dichjaratu chì u silicuu in e batterie di i mudelli anu aumentatu da 6%.

Da tandu, i veiculi elettrici cum'è Daimler è BMW anu participatu attivamente à u pianu di R & D per sintetizà silicuu à livellu di bateria per i veiculi elettrici. Siliciu recuperatu da i pannelli solari pò esattamente ciò chì volenu. L'Australia hè stata in un mercatu fotovoltaicu rapidamente sviluppatu, cum'è u mo paese, u Giappone, l'India è i Stati Uniti.

Oghje, più di 2,3 milioni di sistemi solari di tetti sò stati installati in tuttu u paese, avemu ufficialmente classificatu prima. In Australia, tuttu u prucessu hè strettamente ligatu à Victoria, è strettamente ligatu à l'industria fotovoltaica.

U scopu hè di prupone pruposte à tutti i stati, territorii è guverni federali nantu à e misure di gestione naziunale preferite. Ancu s'è a pruspettiva di u prugramma hè senza dubbitu incuragisce, l'accelerazione di u so sviluppu hè propensu à. In fatti, a gravità di stu prublema hè stata ricunnisciuta in 2015.

À quellu tempu, in u flussu di u mercatu di e-rifiuti di Victoria è a decomposizione di a forza di produzzione, i pannelli solari eranu cunsiderati cum'è u flussu di rifiuti elettronici più veloce, ma senza una basa di riciclamentu dedicata. facilità. Sicondu a descomposizione di u gruppu, da u 2035, più di 100 000 tunnellate di pannelli solari entreranu in u flussu di rifiuti australiani.

Hè una crisa o opportunità? Sè vo circate di pannelli solari in Australia, ci sò assai servizii. Tuttavia, in a maiò parte di i casi, u quadru d'aluminiu è a scatula di junction ponu solu ricuperà menu di 20% di basura per u calculu di pesu. U restu 80%, cumpresi silicio preziosu, Australia ùn hà furnitu riciclamentu, ma i risultati di a ricerca ùn deve sempre.

Se a ghjente pò utilizà l'energia solare in modu efficiente, crede chì pò trattà assai prublemi di energia. Dopu tuttu, l'energia solare hè in linea cù a strategia di sviluppu cuntinuatu. Pò guarantisci u sviluppu durevule di l'omu.

CUNTATTA CI
Diciami solu i vostri bisogni, pudemu fà più di ciò chì pudete imaginate.
Mandate a vostra indagazione
Chat with Us

Mandate a vostra indagazione

Sceglite una lingua sfarente
English
العربية
Deutsch
Español
français
italiano
日本語
한국어
Português
русский
简体中文
繁體中文
Afrikaans
አማርኛ
Azərbaycan
Беларуская
български
বাংলা
Bosanski
Català
Sugbuanon
Corsu
čeština
Cymraeg
dansk
Ελληνικά
Esperanto
Eesti
Euskara
فارسی
Suomi
Frysk
Gaeilgenah
Gàidhlig
Galego
ગુજરાતી
Hausa
Ōlelo Hawaiʻi
हिन्दी
Hmong
Hrvatski
Kreyòl ayisyen
Magyar
հայերեն
bahasa Indonesia
Igbo
Íslenska
עִברִית
Basa Jawa
ქართველი
Қазақ Тілі
ខ្មែរ
ಕನ್ನಡ
Kurdî (Kurmancî)
Кыргызча
Latin
Lëtzebuergesch
ລາວ
lietuvių
latviešu valoda‎
Malagasy
Maori
Македонски
മലയാളം
Монгол
मराठी
Bahasa Melayu
Maltese
ဗမာ
नेपाली
Nederlands
norsk
Chicheŵa
ਪੰਜਾਬੀ
Polski
پښتو
Română
سنڌي
සිංහල
Slovenčina
Slovenščina
Faasamoa
Shona
Af Soomaali
Shqip
Српски
Sesotho
Sundanese
svenska
Kiswahili
தமிழ்
తెలుగు
Точики
ภาษาไทย
Pilipino
Türkçe
Українська
اردو
O'zbek
Tiếng Việt
Xhosa
יידיש
èdè Yorùbá
Zulu
Lingua attuale:Corsu